ده نکته اساسی برای شادنگه داشتن زنان
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
ده نکته اساسی برای شادنگه داشتن زنان
تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1392
نویسنده : RmZiRn


برای آنکه بتوانید روابط خودتان را با همسرتان پایدار و سالم نگهدارید، شاد نگه داشتن آنان یک اصل بسیار حیاتی است. در اینجا چند نکته را در مورد اینکه چگونه می توانید یک خانم را شاد نگه دارید برایتان بیان می کنیم:

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

1- همیشه خودتان باشید و در هنگام درخواست هایتان التماس نکنید. برخی از مردان فکر می کنند که جذابیت لازم را برای همسران زیبایشان ندارند، ولی وانمود می کنند که این گونه نیست. یک مردِ با اعتماد به نفس به این شکل رفتار نمی کند، چرا که زنان در اغلب موارد، جذب اعتماد به نفس و صمیمیت مردان می شوند تا ظاهر آنان.

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید
2- به چیزهای به ظاهر کم اهمیت و ناچیز در زندگی همسرتان توجه نمایید. زنان، مشتاق شنیدن شدن و توجه به جزئیات هستند. مثلا به این نکته توجه کنید که شیرینی، گل، رنگ و یا هر چیز دیگر مورد علاقه وی چیست؟ از خودتان خلاقیت به خرج دهید و وی را با یک چیز کوچک ولی مهم سورپرایز کنید. مطمئناً وی برای اینگونه چیزها ارزش قائل است. مردانی هستند که سعی می کنند با خرید هدایای گران قیمت همسران شان را تحت تاثیر قرار دهند، اما واقعیت این است که زنان برای هدایای کوچک اما به دفعات زیاد، بیشتر ارزش قائل هستند.


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


3- یک کار بسیار ساده و تاثیر گذار این است که از وی قدردانی کنید. اجاز دهید وی لحظه به لحظه بداند که چقدر برای شما ارزش دارد.

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


4- نکته دیگر این است که بدقت توجه کنید که به هیچ وجه حسادت وی را تحریک نکنید. بویژه چشم چرانی یا نگاه عاشقانه به دختری دیگر نیاندازید. خانم ها دوست دارند که احساس اطمینان بکنند و نمی توانند نگاه کردن مردان را به زنان دیگر تحمل کنند. زنان به طور بیولوژیکی به دنبال فردی هستند که از آنان محافظت کند، پس این عمل شما در وی ایجاد کج خلقی و احساس ناایمنی می کند.


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


5- سعی کنید همیشه خوش رو و شاداب و بزله گو باشید. مردان؛ ظاهر زیبای زنان را می پسندند، اما زنان؛ شخصیت مردانی را دوست دارند که شوخ طبع هستند. برای داشتن رابطه ای سالم لازم است شاد باشید و گاهی هم لطیفه بگویید.

9

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


6- برای حفظ روابط تان به دنبال سرگرمی و علایق مشترک باشید. به سرگرمی های شریک زندگی تان نیز علاقه نشان دهید و وی را نیز با برخی از سرگرمی های مورد علاقه خودتان آشنا کنید. به مرور زمان، فعالیت ها و سرگرمی های دلخواه تان را به یکدیگر معرفی کنید و در آنها با یکدیگر شریک شوید. این گونه جوانتر مانده و روابط تان نیز شادتر و تازه تر خواهد ماند.


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


7- همیشه دلچسب و جالب توجه برای همسرتان بمانید. همانگونه که در ابتدای آشنایی، احترام و توجه زیادی به وی می نمودید. همیشه همان طور تازه و بانشاط بمانید، خود را آراسته نگه دارید، لباسی نو بخرید و شلخته و نامرتب لباس نپوشید.


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

8- به دوستان و اعضای خانواده همسرتان احترام گذاشته و از آنان نیز پذیرایی کنید. بخصوص اگر تعداد اعضای خانواده همسرتان زیاد بوده یا دوستان زیادی داشته باشد. اینگونه بیشتر به شما اطمینان می کند و ارزش شما در نزد وی بالا می رود. لازم نیست که با تمام دوستان همسرتان خیلی صمیمی شوید بلکه تنها کافیست تا چیزها را سبک گرفته و با خوش اخلاقی از آنان پذیرایی کنید و خوش طبع باشید.


به جذابترین گروه
اینترنتی ملحق
شوید


9- احساسات وی را مد نظر داشته باشید. زنان نسبت به مردان احساساتی تر هستند. زنان دوست دارند که شما درک شان کنید و از آنان حمایت کنید. آنگاه از شما قدردانی خواهند کرد. اما وقتی که حوصله ندارند یا از چیزی ناراحتند با آنان نجنگید.


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


10- همیشه آماده و پذیرای چیزهای نو باشید. بعد از مدتی از زندگی زناشویی حس می کنید که همه چیز برایتان یکنواخت شده است. سعی کنید از یکدیگر لذت ببرید و همدیگر را شاد کنید، از یکدیگر یاد بگیرید و همدیگر را رشد دهید. اینگونه روابط تان نیز در مسیر رشد و بالندگی قرار می گیرد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409